Azam... giler gempaq nih... betul2 local context. Muslimahnya tetap sexy walaupun sopan...
should post a longer story to make it more interesting....
You’ll get my vote, anyway.👍🏼
T.kasih abg mie. Haha.. ya ya baiklah.
Bnyak nk kena belajar lgi tu. Bab buat karangan yg lemah sekali.
Tunggu la lama sikit nak asah bakat berceloteh. Kikiki...
Replies (14)
Smart bro..dah release ke komik ni?
Timo kasih. Belum siap lagi, masih dlm pembikinan yg sgt perlahan. Hihi...
lawa dah tu bro. Tp kalau ada sikit benda nk cerita kat kami, post ni akan jd lg menarik. 👍👍👍
lawa bro.. 👍👍👍
Alhamdulillah, T.kaseh.
Ya betul tu. Baru lgi dlm bidang bloging2 ni. Hihi... saje warm up dulu. Haha...
Alhamdulillah, boleh la utk sya yg tak berapa nk mahir ni. Hihi...
trbaikkk mr.azamdecrow!!..mantapppp
Azam... giler gempaq nih... betul2 local context. Muslimahnya tetap sexy walaupun sopan...
should post a longer story to make it more interesting....
You’ll get my vote, anyway.👍🏼
Ya baiklah mr.rambai. Hihi...
T.kasih abg mie. Haha.. ya ya baiklah.
Bnyak nk kena belajar lgi tu. Bab buat karangan yg lemah sekali.
Tunggu la lama sikit nak asah bakat berceloteh. Kikiki...
sempoi bro...
Power!
Ya t.kasih incik Napie.
T.kasih....
Pawer la sikit2. Hihi...