4th Street Bar Hive-Bar

Hive-Bar Powered by Hive beta-fdb5b5b

Community post

Orange Rang k pyere Phool

Assalam o Alaikum !!

sub kaise hain ap sub aur umeed karta hon ap sub thk hon gye aur hanste muskarte hon gye aur meri bi dua hain sub jahan rahe khush rahe aur her pal sada ap ki smile ap k lips pe rahe

jesa k ub main ne ap sub k sath confirm kia hain k main ap sub k le roz aik post tu zaror bnao ga aur umeed hain ap sub like bi karo gye mere pass time bhot kam hota hain kiyun k subha 9 se 5.30 tak job karta hon is le bahir kahi ja nahi sakta aur ap sub k le koi bi pics bnana muskil ho jati hain

main ye pics isb gya jub visit pe tu ap sub k le bnai thi aur ub main ap sub k sath share kar raha hon yee mobile k cemra se focus kar k bnai hain tu is le zaida achi nahi ho gi shyed

lekin phr bi main ap sub k le post bnanta zaror hon aur her wo banda jo new hain mujhe blog main follow kia hain usko khushamded kehta hon aur shukriya ada karta hon k us ne meri post ko parha aur mujhe follow kia main bi kosish karta hon jo bi mujhe support kar main bi help kar deya karo

aj main ne ap sub k sath orange rang k phoolo ki pics share ki hain aur bahot hi pyeri lag rahi hain ap bi daikh sakte haian
orange color bhot hi pyera lagta hain aur ye phool daikh sakte hain kitne pyere lag rahe hain aur specially in mai jo redish color hain wo phoolo ki zaida khubsurti hain

main ap sub k le aur bi post bnao ga aur bi achi achi phoolo ki pics ap sub k saath zaror share karo ga aur umeed hain ap sub bi bhot hi zaida pasand karo ge

IMG_20190309_105305.jpg

IMG_20190309_105315.jpg

IMG_20190309_105325.jpg

IMG_20190309_105334.jpg

umeed karta ho aj ki pics ap sub ko bhot pasand ayi hon gi aur bi main ap sub k sath kal phr kuch achi achi pics share karo ga

aur jub main travling pe gya tu ap sub k le pics zaror bna k share karo ga aur ap sub se hamesha ki trha aik hi request hain k plz meri post ko like kar deya karo chahye apke vote ki value ho ya nahi bhot acha lagta hain jub b koi mujhe support karta hain tu

sub bhai apna khyal rakhna aur duao main yaaad rakhna .kal phr milte hain aik new post k sath agar zindagi rahi tu

Allah hafiz .

http://i.picasion.com/gl/88/a8Q7.gif

173 upvotes $6.57

Replies (1)

Review before signing

Posting as . Signing with . Keychain permission: Posting. Hive Keychain will ask you to approve this action next.


  
Technical details

Operation fingerprint: