4th Street Bar Hive-Bar

Hive-Bar Powered by Hive beta-fdb5b5b

Community post

ayaw kog labdah....

ayaw kog labda
ayaw samosamok
sa taong nag inusara

ayaw kung labda
wala kay labot sa akoah.
unsa man imong gusto?
mo luhod ko nmo?

oi in your dreams
wala kay paki nako!!
unsa man imo karapatan
nako nga wala naman ta sukap
pa kaniaadto?

nakita ba nako ang imong anino?
wala man ko nmo hatagi gani atinsyun kaniaadto
karun gwapa na kayo ko
nag bago na tanan sa akoa simula nag bulag ta.

nakita nako akong sarili pag balik
na tagaan nako pag mahal ang akong kaugalingun
karun ok na ko>? ayaw nako labdaaaah..

charmoss raka kayo ka?
sa tanan nimong gibuhat nako?
mag hope paka mobalik ko nimo?

oi ayaw kug labdaaaaaah dong!!!

kay humana nako nmo!!!

tungud ba ni gwapa ko!!
tungud ba ni sexy nako!!
tungud ba nag balik ko sa akong
sarili maka bangun sa pagka lugmok dha sa imo kaniaadto

subra pang mahal nako nmo?
apan unsay imong gibuhat?

ayaw na..wala natay balikan pa,,.!!
ok nako! maski wala naka!! sa akong kinabuhi!!!

happy nako!! busa ayaw ko labdaaaah!!!
https://2.bp.blogspot.com/-d8loi-oGUug/VwQUjTF7-2I/AAAAAAAAJB0/5ACR9tjpjwsCkTzUt3diU00FpCv1lx9SQ/s1600/Beautiful-Chinese-Girls-Cute-Wallpapers-HD-Image.jpg

49 upvotes $0.00

Replies (0)

Conversation

No replies yet

Replies will appear here as people join the conversation.

Review before signing

Posting as . Signing with . Keychain permission: Posting. Hive Keychain will ask you to approve this action next.


  
Technical details

Operation fingerprint: